Автотестер універсальний автомобільний АТЕСТР (Жовті Води)/ Призначення:
Прилад комбінований - автотестер призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок.
Загальні вказівки:
Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск '+', чорний '-'. При впливі статестического електрики - обробити скло засобом 'антистатик'.
Порядок роботи:
1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле-регулятора:
Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. '1500 і < )°'; відлік по шкалі 6000 r/min;
Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
Натиснути кн. '11-16 V'; ввімкнути дальнє світло фар, зняти відлік по шкалі '11-16 V'
2. Контроль акумулятора (ак.)
2.1 Без 'навантаження'. (Проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше).
Підключити АТ до клем; натиснути кн. '11-16 '
2.2 Під навантаженням
Включити стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ
U ак. має бути >12V; ввімкнути дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V
Натиснути кнопку 'V', а регулятор '2,5-25' повернути в бік '25' до клацання
Зняти відлік по шкалі '2,5 V', а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U>9V
2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:
Натиснути кн. 'V', а регулятор '2,5-25' повернути стор.'2,5' (ручка після клацання вільно обертається)
Контролювати кожну батарею ак., підключаючись затискачами; зняти відлік по шкалі '0-2,5 V'
3. Робота АТ в режимі тахометра. (Має два діапазони: 1) 0-1500 r/min., 2) 0-6000 r/min.)
Підключити АТ; діапазон 0-1500 включається при натисканні кнопки '1500 r/min'
Диап. 0-6000 - при одночасному наж. 2-х кн. '1500' і '< )°' зняти відлік
У цьому режимі АТ дозволяє:
Регулювати карбюратор на малі обороти х/х двигуна
Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами
4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (УЗСКП);
Натиснути кн. '< )°'; підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х/х (~800 r/min);
Зняти показання за шкалою '90-30°'
Зр. обороти двигуна. і до 3000 r/min; стрілка АТ повинна відхилитися в бік зр. <3°, а при уменш. обор. ~800 r/min - повернутися у вихідне стан; чим більше зазор між - контактами переривника, тим менше УЗСКП.
5. Установка початкового кута випередження запалювання. (Проводиться після перевірки УЗСКП)
Наж. кн. 'V@, а регулятор '2,5-25' повернути в бік '25' до клацання зв'язок. АТ-шкала '0,2-5' і х на 10:повертаючи вал двигуна. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і сумістити мітки на шківі і картері
Вкл. запалювання; момент розмикання контактів. переривника контролюється стрибкоподібним движ. стрілки від 0 до 12 V
6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (Проводиться при замкнутих контактах і включ. запалюванні)
Підключ. АТ: чорний затиск 'маса', червоний - безпосередньо до контакту переривника
Натиснути кн. 'V', а регулятор '2,5-25' - у бік 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн. '-'
Снять отсчет по школе 'GOOD - BAD' - при допустимой степени окисления стрелка АТ находится в секторе 'GOOD' Аналогично провер. качество контактных соед. в др. цепях электропроводки при прохождении тока черех это соед.
7. Работа АТ в режиме измерения сопротивления (R)
Установить элемент питания в батарейный отсек; при измерении R в диап. 0-100 к Ом -
нажать кн. 'к Ом', а в диап. 0-100 Ом дополнительно нажать и удерживать независимую кн. 'Ом'
Замкнуть зажимы проводов между собой, вращая ручку регулятора, установить стрелку на '0' по шкале 'Ом' к 'Ом'
Подключить зажимы АТ к исследуемой цепи и снять отсчет по шкаоле 'Ом, к Ом'
8. Контроль качества дистиллированной воды
Изготовить электроды из тонкого металла (жесть, латунь и т.д.); залить в стакан дистиллированную воду и поместить в нее электроды; Замерить R-оно должно быть >100 кОм (чем >R, тем выше качество воды)
9. Проверка работоспособности электронного блока экономайзера
Отключить любой провод от концевого выключателя карбюратора;
Подлючить к клеммам электромагнитного клапана лампу 12 V, мощностью не более 2W; подлючить АТ;
Перемикач АТ - 6000 r/min, (натискати дві нижні кнопки); завести двигун;
Збільшити поступово частоту обертання двигуна, спостерігаючи за показаннями АТ від відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути