Мотоблок Кентавр МБ 1080Д (мотоблок + фреза)

Немає в наявності
Характеристики:
  • Тип охолоджуючої рідини: Вода (дистильована)
  • Спосіб установки грунтофрези: Окремо через перехідний редуктор
  • Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг: 223 / 291
  • Тип приводу трансмісії: Ремінний
  • Тип зчеплення: Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Код 132577
Бренд Кентавр
  • Доставка
    Новою Поштою
    Укрпоштою
    Кур'єром
    Самовивіз з наших магазинів
  • Обмін або повернення
    Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
  • Гарантія
    Від 12 місяців Електро та бензоінструмент.
  • Оплата
    Готівкою
    Безготівкою з ПДВ
    Visa/MasterCard
    Покупка частинами

Опис мотоблока Кентавр МБ 1080Д

Відеоогляди:

Конструктивно моделі дизельних мотоблоків «Кентавр» з водяним охолодженням практично однакові, відмінність - в потужності встановлених на них двигунів (8, 10 і 12 к. с.) і способі їх запуску.

Моделі з індексом «Д» мають тільки ручний запуск двигуна. Моделі з індексом «ДЕ» оснащені електростартером, що значно спрощує запуск, особливо при низькій температурі навколишнього середовища. Крім електростартера в комплект електрообладнання входить акумуляторна батарея, замок запалювання, амперметр і вимикач маси. Розміщується електрообладнання в міцному металевому боксі, встановленому на кермі мотоблока.

Мотоблоки з ручним запуском можна самостійно дообладнати і встановити на них електростартер. Однак така операція вимагає не тільки додаткових фінансових вкладень на придбання комплектуючих елементів, зокрема на заміну маховика, але і достатню технічну кваліфікацію установника, оскільки необхідна часткова розбирання мотоблока.

Особливості моделі Кентавр МБ 1080Д:

  • надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
  • дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
  • чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
  • збільшена ширина колії - 740 мм;
  • плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
  • чавунна кришка картера;
  • п'ятиточкове кріплення рами;
  • металевий резервуар для палива;
  • укріплена перфорована решітка радіатора;
  • зручні і м'які рукоятки керма;
  • розширений зіп.
Тип охолоджуючої рідини
Вода (дистильована)
Спосіб установки грунтофрези
Окремо через перехідний редуктор
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
223 / 291
Тип приводу трансмісії
Ремінний
Тип зчеплення
Двухдисковое сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу
Тип приводних ременів
-
Струмок для підключення активного навішування
Є
Тип коробки передач
Шестерна
Кількість передач
6/2
Спосіб включення заднього ходу
Важелем
Привід фрези
Шестерно-ланцюговий
Обсяг масла в картері трансмісії, л
5,0
Тип масла в картері трансмісії
ТМ «ДТЗ» ТАД-17 И API CF-4/SG
Колія коліс, мм
650-845
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
1,8-23 / 1,2-4,6
Тип і регулятор керма
-
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Кількість секцій грунтофрези, шт
12
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
22
Ширина захвату грунтофрези, мм
1100
Діаметр ротора грунтофрези, мм
400
Електрообладнання
Електрогенератор, 12 В
Вимірювальні прилади
Амперметр
Інше обладнання
Передня фара, 55 Вт
ЗІП
В комплекті
Тип, ємність АКБ А∙год
45
Тип масла в картері двигуна
ТМ «ДТЗ» TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла
-
Обсяг системи охолодження, л
2,3
Вал відбору потужності (ВВП)
Бічний, під шпонку Ø17,5
Повітряний фільтр
Багатоступінчастий фільтр з прозорим циклоном
Транспортні колеса
6.00-12
Об'єм масла в картері
2
Витрати палива
287
Частота струму
400
Глибина культивації, мм
190
Система охолодження двигуна
Рідинне охолодження
Об'єм паливного бака
5,5
Тип запуску
Ручний стартер
Паливо
Дизель
Модель двигуна
ДД180В
Об'єм двигуна
452
Швидкість обертання
2200
Габарити (Д x Ш x В)
2250×1060×1000
Потужність

Поки немає коментарів

Написати відгук

Меню
Телефон
067 142 45 51
Маєте запитання? Зателефонуємо вам!