Мотоблок Кентавр МБ40-2

Немає в наявності
Характеристики:
  • Кількість передач: 2/1
  • Паливо: Бензин
  • Тип запуску: Ручний стартер
  • Об'єм двигуна: 208
  • Частота струму: 81, 107
Код 129004
Бренд Кентавр
  • Доставка
    Новою Поштою
    Укрпоштою
    Кур'єром
    Самовивіз з наших магазинів
  • Обмін або повернення
    Обмін/повернення товару впродовж 14 днів
  • Гарантія
    Від 12 місяців Електро та бензоінструмент.
  • Оплата
    Готівкою
    Безготівкою з ПДВ
    Visa/MasterCard
    Покупка частинами

Мотоблок МБ 40-2 — один із найлегших і найпростіших у керуванні серед мотоблоків «Кентавр» середнього класу. Дуже компактний, маневровий та зручний. Має потужний бензиновий двигун (7 к. с.) і клинопасовий привід, який слугує одночасно силовою передачею, зчепленням, вузлом під’єднання активної навіски й елементом системи безпеки. Повітряний фільтр із виносним повітрозабірником на кермі значно подовжує моторесурс двигуна. Ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм. Є кронштейн для переднього навісного обладнання. Регулювання керма за висотою й кутом повороту, швидке та зручне.

Мотоблок із клинопасовим приводом має цілу низку відчутних переваг перед аналогічними за потужністю мотоблоками з прямим шестеренчастим приводом. Насамперед пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи грунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобігає пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевшийза ціною, а також простіший і зручніший у керуванні.

МБ 40-2 має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під'єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне. Редуктор грунтофрези міцний чавунний, у комплекті є пневматичні колеса 4.00-8.

Кількість передач
2/1
Паливо
Бензин
Тип запуску
Ручний стартер
Об'єм двигуна
208
Частота струму
81, 107
Потужність
Система охолодження двигуна
Повітряне охолодження
Об'єм паливного бака
3,7
Тип коробки передач
Шестерна
Тип зчеплення
Натяжкою ременя
Витрати палива
≤374
Швидкість обертання
3000
Модель двигуна
170F
Об'єм масла в картері
0,5
Повітряний фільтр
З виносним повітрозабірником на кермі
Вал відбору потужності (ВВП)
-
Інше обладнання
-
Тип, ємність АКБ А∙год
-
Тип масла в картері двигуна
ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG
Датчик рівня масла
Є
Обсяг системи охолодження, л
-
Тип приводу трансмісії
Ремінний, 2 ремня
Тип приводних ременів
17Х914Li(963)-01
Струмок для підключення активного навішування
У передній частині
Спосіб включення заднього ходу
Вибором задньої передачі в основній КПП
Привід фрези
Ланцюговий привід
Обсяг масла в картері трансмісії, л
2,0
Тип масла в картері трансмісії
ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL-
Транспортні колеса
4.00-8
Колія коліс, мм
200, 265, 365
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год
6,3 8,3 / 5,46
Тип і регулятор керма
Швидке регулювання по висоті і напрямку
Тип причіпного пристрою
Мотоблочного типу
Кількість секцій грунтофрези, шт
6=(1+2)+(2+1)
Розмір/кількість/тип ножів грунтофрези
5,5 ММ × 235 ММ / 24 шт.
Ширина захвату грунтофрези, мм
570, 810
Діаметр ротора грунтофрези, мм
350
Глибина культивації, мм
До 200
Електрообладнання
-
Вимірювальні прилади
-
ЗІП
В комплекті
Габарити (Д x Ш x В)
1500×650×760 / 1500×810×720
Тип охолоджуючої рідини
-
Спосіб установки грунтофрези
Замість транспортних коліс
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг
69 / 77

Поки немає коментарів

Написати відгук

Меню
Телефон
067 142 45 51
Маєте запитання? Зателефонуємо вам!